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JORDAN WILLIAMS

Évaluation globale
Évaluation globale 4,6/5Évaluation globale 4,6/5Évaluation globale 4,6/5Évaluation globale 4,6/5Évaluation globale 4,6/5
4,6
(9 reviews)
63

Client vérifié
Bismarck, ND
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
08/16/2021
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Fantastic customer service
I always have no problem getting my car in to be serviced and wonderful people to work with
JORDAN W. de Hyundai of Bismarck a répondu le 08/16/2021 04:50 PM

Thank you for the 5 star review.

Jordan Williams
Hyundai Service Team Lead
Employés avec lesquels vous avez travaillé

MN
gravatar
Mark N.
Hazen, ND
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
06/03/2021
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Excellent Service
Service technicians have been very helpful and courteous. The techs are well trained and do have pride in their work.
Recommandé
JORDAN W. de Hyundai of Bismarck a répondu le 06/03/2021 12:05 PM

Thank you for the great review! We appreciate your business and look forward to seeing you on you next service visit.

Jordan Williams
Hyundai Service Team Lead
Employés avec lesquels vous avez travaillé

CS
gravatar
Carole S.
Mandan, ND
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
05/10/2021
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
The courtesy of staff
Always treated with respect
Recommandé
JORDAN W. de Hyundai of Bismarck a répondu le 05/11/2021 05:52 AM

Thank you for the great review!

Employés avec lesquels vous avez travaillé

VN
gravatar
Verdell N.
Fort Yates, ND
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
04/14/2021
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Customer Service was great
Service was at top and dealership was very clean and people very friendly.
Recommandé
JORDAN W. de Hyundai of Bismarck a répondu le 04/15/2021 09:52 AM

Thanks Verdell for the great review! We appreciate your business and look forward to seeing you on your next visit.

Employés avec lesquels vous avez travaillé

VF
gravatar
Veronica F.
Lincoln, ND
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
04/12/2021
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Friendly and courteous employees.
Awesome employees
Recommandé
JORDAN W. de Hyundai of Bismarck a répondu le 04/14/2021 06:09 AM

Thank you Veronica for the great review!

Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Mandan, ND
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
04/10/2021
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Hyundai Service Reps Are Awesome
The Hyundai service representatives at Bismarck Motor Company are very pleasant to deal with. They are straightforward with service recommendations, and when there is an issue that is covered by warranty there is no hassle at all. They explain the issue, write up the service order and get you taken care of.
Recommandé
SHANEILLE U. de Hyundai of Bismarck a répondu le 04/12/2021 06:45 AM

Thank you for the great review and for choosing BMC!

JORDAN W. de Hyundai of Bismarck a répondu le 04/12/2021 10:12 AM

Thank you Paul for your kind words! We appreciate your business and look forward to seeing you on your next service visit. 

Employés avec lesquels vous avez travaillé

CM
gravatar
Chad M.
Glen Ullin, ND
Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5
03/28/2021
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Great service after the sale.
Always great service but miss the old service staff and their professionalism.
My shuttle driver was awesome as well.A+
Recommandé
SHANEILLE U. de Hyundai of Bismarck a répondu le 03/29/2021 08:58 AM

Hi Chad - thanks for the review. We will be sure to pass your feedback onto our team. 

Employés avec lesquels vous avez travaillé

CR
gravatar
Candice R.
Rolla, ND
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/12/2021
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Awesome
Great place very friendly easy going people always make sure we r happy with the work. I drive 3.5 hrs to go there because of how friendly they are love bismarck motor company
Recommandé
SHANEILLE U. de Hyundai of Bismarck a répondu le 03/29/2021 09:05 AM

Thanks for the great review, Candice! We truly appreciate your kind words and your business. We are thrilled to know you enjoyed your experiences with us and our team. Thank you for being our guest!

SHANEILLE U. de Hyundai of Bismarck a répondu le 03/29/2021 09:06 AM

Thanks for the great review, Candice! We truly appreciate your kind words and your business. We are thrilled to know you enjoyed your experiences with us and our team. Thank you for being our guest!

edit

Employés avec lesquels vous avez travaillé

ER
gravatar
Edric R.
Bismarck, ND
Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5
02/05/2021
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Horrible
Bad experience brand new car with a multiple problems. Never ever want to buy another car in Hyundai. They sell a car with problems then they don’t want to replace your car.
Non recommandé
SHANEILLE U. de Hyundai of Bismarck a répondu le 03/30/2021 09:09 AM

HI Edric - Thank you for your feedback. We'd like to discuss this issue further - could you pleast contact Steven at 701-258-1944. Thank you.

Employés avec lesquels vous avez travaillé

9 sur 9 résultats
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