avatar

JOHN KAY

Évaluation globale
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
5,0
(2 reviews)
85

LS
gravatar
Lauren S.
Advance, NC
2022 Hyundai Sonata Hev
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/07/2022
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Sales
Awesome experience!
I can’t say enough good things about everyone at this dealership. I HATE pushy salespeople and that is the furthest thing from the atmosphere at bob king Hyundai. Mervin was our salesman and he was absolutely wonderful!
Employés avec lesquels vous avez travaillé

AB
gravatar
Andrew B.
Huntersville, NC
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
02/19/2022
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Sales
Great buying experience and incredible staff!
My salesman, Brandon Green, was super helpful and put me at ease during my visit to Bob King Hyundai. He went above and beyond to answer any and all questions and made my visit a memorable one.

Every staff member I encountered made me feel appreciated and important, I will definitely come back for my next Hyundai!
Employés avec lesquels vous avez travaillé

2 sur 2 résultats
Net Promoter® NPS®, NPS Prism® et les émoticônes associées au NPS sont des marques déposées de Bain & Company, Inc., Satmetrix Systems, Inc. et Fred Reichheld. Net Promoter Score™ et Net Promoter System™ sont des marques de service de Bain & Company, Inc. et Fred Reichheld.