avatar

Debbie Carpenter

Service Advisor
Évaluation globale
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
5,0
(4 reviews)
75

MO
gravatar
MIGVALIA O.
Tariffville, CT
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
04/04/2022
client vérifiéVérifié Client
10
very satisfied experience.
Wow they are wonderful. Very polite and great people.
John A. de Midas of Bloomfield a répondu le 04/06/2022 06:32 AM

Thank you for your kind review..Debbie and i are happy to please :)

Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Hartford, CT
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/27/2022
client vérifiéVérifié Client
10
Oil change
Great Service
John A. de Midas of Bloomfield a répondu le 04/06/2022 06:32 AM

Thank you Ethan! See you for your next service!!!

Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Bloomfield, CT
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
02/12/2022
client vérifiéVérifié Client
7
Quick in out chalupa job.
They did a great job working on my car. Plus I like the new update they have made with texting the information the mechanic found.
John A. de Midas of Bloomfield a répondu le 02/12/2022 08:46 AM

Thank you sir! We just started the new virtual courtesy check program. Have been getting great feedback. Looking forward to seing you on your next service!
Thanks!
John

Employés avec lesquels vous avez travaillé

MW
gravatar
MARCY W.
Bloomfield, CT
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
02/04/2022
client vérifiéVérifié Client
10
Fast and Efficient Repair and Service
Once the claims adjuster and appraiser performed their duties, Midas completed the repair in about one day. I have had work on my car performed my Midas several times previously. The work was high-quality. The most recent repair is no exception.
John A. de Midas of Bloomfield a répondu le 02/08/2022 05:24 AM

Thank you for your kind words! See you at your next service!
John

Employés avec lesquels vous avez travaillé

4 sur 4 résultats
Net Promoter® NPS®, NPS Prism® et les émoticônes associées au NPS sont des marques déposées de Bain & Company, Inc., Satmetrix Systems, Inc. et Fred Reichheld. Net Promoter Score™ et Net Promoter System™ sont des marques de service de Bain & Company, Inc. et Fred Reichheld.