CC

CHRIS COCHRAN

Évaluation globale
Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5
4,7
(258 reviews)
86

Client vérifié
Calera, AL
2013 AZERA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
07/15/2023
client vérifiéVérifié Client
8
Catégorie : Service
2013 Hyundai Azera
Every thing that needed to be fixed they did a great job. I bought this used and they put me into a new loaner until they made all repairs on the vehicle. Service mgr Joe and Mgr Walt Lee, and Eddie my service advisor, were awesome. Thankful for the great service
Employés avec lesquels vous avez travaillé

JS
gravatar
JUANITA S.
Hoover, AL
2011 SONATA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
12/15/2022
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Excellent Service
Personnel were professional and courteous. Work was completed in timely manner..within time frame provided.
Employés avec lesquels vous avez travaillé

LC
gravatar
LINDA C.
Adger, AL
2017 SANTA FE
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
08/20/2022
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Service for my Hyundai
Everyone was very helpful and understanding
Employés avec lesquels vous avez travaillé

JK
gravatar
James K.
Birmingham, AL
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/23/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Great service...
with a true customer orientation.
JOE B., Service Manager de Tameron Hyundai a répondu le 03/23/2022 10:52 AM

It is always a pleasure to see you Mr. Kennemer.

Joe Bajalia
Service Manager
Tameron Hyundai
Employés avec lesquels vous avez travaillé

DM
gravatar
Dustie M.
Mobile, AL
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/14/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Great
Thanks
JOE B., Service Manager de Tameron Hyundai a répondu le 03/15/2022 06:08 AM

Thank you Dustie.

Joe Bajalia
Service Manager
Tameron Hyundai
Employés avec lesquels vous avez travaillé

LS
gravatar
Laorranda S.
Randolph, AL
ReScore Avis™
Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5
11/30/2021
client vérifiéVérifié Client
8
Catégorie : Service
Refund for my inspection
Thankfully I was able to get a refund on my inspection. Awesome customer service.
Employés avec lesquels vous avez travaillé

DM
gravatar
David M.
Pelham, AL
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
11/25/2021
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Great customer care!
Tameron is consistently professional, highly recommend.
JOE B., Service Manager de Tameron Hyundai a répondu le 11/26/2021 05:39 AM

Thank you for the wonderful survey David.

Joe Bajalia
Service Manager
Tameron Hyundai
Employés avec lesquels vous avez travaillé

LS
gravatar
Laorranda S.
Randolph, AL
ReScore Avis™
Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5
11/30/2021
client vérifiéVérifié Client
8
Catégorie : Service
Refund for my inspection
Thankfully I was able to get a refund on my inspection. Awesome customer service.

Avis original
Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5
11/23/2021
Type de service : Repair
0
Catégorie : Service
Half butt inspection!
Please, for the love of God, do not pay the $179 dollars for an inspection. According to Tameron my car is in excellent condition, but a local mechanic begs to differ. I had multiple SEVERE issues my car, and a few minor. If I would’ve driven my car much longer I could’ve been in a bad accident.
JOE B., Service Manager de Tameron Hyundai a répondu le 11/24/2021 07:09 AM

Mrs Smitherman
You brought us your vehicle because you are having an issue with a check engine light on and not being able to fill up your vehicle with enough gas. You agreed to the ( diag fee ) to tell you  what is wrong with your car.  This is the same process and fee for every customer. We told you what is wrong and you declined having it fixed. Not sure where the confusion is. We also performed a multi point inspection on your car , where the technician makes a visual inspection of Bulbs, tires, brakes , etc. All of the recommendations for both are on your receipt. Again you paid the same price every customer pays for the same service. All of this was disclosed to you before working on your car. The diag fee is to DIAGNOSE the concern you are having with your car. This is different from the visual   inspection. 

Joe Bajalia
Service Manager
Tameron Hyundai
Employés avec lesquels vous avez travaillé

JK
gravatar
James K.
Birmingham, AL
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
11/05/2021
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Excellent, as usual.
Service is consistently good and the service staff has a much-appreciated customer focus.
JOE B., Service Manager de Tameron Hyundai a répondu le 11/06/2021 06:40 AM

Thank you for the five star survey James.

Joe Bajalia
Service Manager
Tameron Hyundai
Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Birmingham, AL
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
10/15/2021
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Fast and easy
Very easy to make an appointment. Service was quick and easy
JOE B., Service Manager de Tameron Hyundai a répondu le 10/15/2021 03:50 PM

Thank you for the feedback

Joe Bajalia
Service Manager
Tameron Hyundai
Employés avec lesquels vous avez travaillé

MB
gravatar
Mary B.
Mountain Brook, AL
ReScore Avis™
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
10/13/2021
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Good response
My concerns were addressed.
Employés avec lesquels vous avez travaillé

MB
gravatar
Mary B.
Mountain Brook, AL
ReScore Avis™
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
10/13/2021
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Good response
My concerns were addressed.

Avis original
Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5
10/10/2021
Type de service : Maintenance
3
Catégorie : Service
Unacceptable
The job was simple but wasn’t done right
JOE B., Service Manager de Tameron Hyundai a répondu le 10/10/2021 08:55 AM

Mary
We will contact you first thing Monday to get this resolved  for you. 

Joe Bajalia
Service Manager
Tameron Hyundai
MATTHEW A. de Tameron Hyundai a répondu le 10/13/2021 03:12 PM

Thank you for speaking with me today. I appreciate your willingness to re-score your survey, and your business. Please do not hesitate to call or text if there is anything else we can do for you Mary.

Thanks,
Matt Austin
Assistant Service Manager
205-314-0311

Employés avec lesquels vous avez travaillé

MH
gravatar
Marilyn H.
Bessemer, AL
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
07/23/2021
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Service With a Smile
Very helpful technician explained exactly what would happen and the time frame.
Recommandé
JOE B., Service Manager de Tameron Hyundai a répondu le 07/25/2021 08:04 AM

Thank you for your business Marilyn. I really appreciate the five star survey.

Joe Bajalia
Service Manager
Tameron Hyundai
Employés avec lesquels vous avez travaillé

WW
gravatar
Wanda W.
Mountain Brook, AL
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
05/25/2021
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Service!
The way they meet you at your car, the way they explain what needs to be done, and timeliness.
Recommandé
JOE B., Service Manager de Tameron Hyundai a répondu le 05/25/2021 12:16 PM

It is always a pleasure to serve you Wanda. Thank you for being our customer. 

Joe Bajalia
Service Manager
Tameron Hyundai
Employés avec lesquels vous avez travaillé

PC
gravatar
Patricia C.
Hayden, AL
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
05/15/2021
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
great service
great place to purchase a vehicle
Recommandé
JOE B., Service Manager de Tameron Hyundai a répondu le 05/15/2021 10:15 AM

Thank you for the survey Patricia.

Joe Bajalia
Service Manager
Tameron Hyundai
Employés avec lesquels vous avez travaillé

PG
gravatar
Patrick G.
Birmingham, AL
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
05/06/2021
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Exception work and service and at a fair price.
Exception work and service and at a fair price.
Recommandé
JOE B., Service Manager de Tameron Hyundai a répondu le 05/06/2021 06:51 AM

Thank you for the wonderful survey Patrick.

Joe Bajalia
Service Manager
Tameron Hyundai
Employés avec lesquels vous avez travaillé

WW
gravatar
Wanda W.
Mountain Brook, AL
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
05/02/2021
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Highly Recommend
I do highly recommend Tameron Hyundai, they are polite, courteous, and very easy to deal with.
Recommandé
JOE B., Service Manager de Tameron Hyundai a répondu le 05/03/2021 05:32 AM

Thank you Wanda. You are a wonderful customer. I really appreciate the survey and your business.

Joe Bajalia
Service Manager
Tameron Hyundai
Employés avec lesquels vous avez travaillé

GM
gravatar
Gregory M.
Birmingham, AL
ReScore Avis™
Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5
04/21/2021
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Accessability, courteousness, client satisfaction
I have always had a good experience at Tameron, including short wait times, maintenance times a care for client satisfaction.
Recommandé
Employés avec lesquels vous avez travaillé

GM
gravatar
Gregory M.
Birmingham, AL
ReScore Avis™
Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5
04/21/2021
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Accessability, courteousness, client satisfaction
I have always had a good experience at Tameron, including short wait times, maintenance times a care for client satisfaction.
Recommandé

Avis original
Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5
04/20/2021
Type de service : Maintenance
Catégorie : Service
Confirmed Client
Although I did not originally purchase my vehicle at Tameron I wish that I had. Now that I am using Tameron for all maintgenence I will continue to do so.
Recommandé
JOE B., Service Manager de Tameron Hyundai a répondu le 04/20/2021 02:16 PM

Thank you for speaking to us today. I really appreciate the re score. 

Joe Bajalia
Service Manager
Tameron Hyundai
Employés avec lesquels vous avez travaillé

Client vérifié
Maylene, AL
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
04/07/2021
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Great Service
I had the best experience using this service department. I love the new way things are done with text and email to approve services that they recommend and the ones you choose to have done.
Recommandé
JOE B., Service Manager de Tameron Hyundai a répondu le 04/08/2021 05:27 AM

Thank you for the five star survey .

Joe Bajalia
Service Manager
Tameron Hyundai
Employés avec lesquels vous avez travaillé
Net Promoter® NPS®, NPS Prism® et les émoticônes associées au NPS sont des marques déposées de Bain & Company, Inc., Satmetrix Systems, Inc. et Fred Reichheld. Net Promoter Score™ et Net Promoter System™ sont des marques de service de Bain & Company, Inc. et Fred Reichheld.