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Total Mini & BMW Services

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À propos

Welcome to Total Mini & BMW Services, specializing in MINI and BMW repairs, diagnostics and accessory installation in the heart of North Charleston, SC! Welcome to Total Mini & BMW Services, specializing in MINI and BMW repairs, diagnostics and accessory installation in the heart of North Charleston, SC!

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Réparation automobile, Réparation automobile européenne, Vidange
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Total Mini & BMW Services' Avis
Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5
4,9
(575 Avis)

JH
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John H.
Mount Pleasant, SC
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
11/20/2021
client vérifiéVérifié Client
10
M5 well taken care of
Great communication as to what the car needed, work done right and the beast (M5) is running great!

CC
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Clayton C.
Ladson, SC
Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5
11/08/2021
client vérifiéVérifié Client
10
Great
Great

TP
Theresa P.
Mount Pleasant, SC
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
10/29/2021
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Theresa said the business has good customer service.
Recommandé

TR
Theresa R.
Summerville, SC
Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5
10/29/2021
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Theresa said they are professional and knowledgeable they get it done in a timely manner, the communication is not the best.
Recommandé

DO
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Dennis O.
Aynor, SC
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
10/23/2021
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10
Excellent work. Below estimate for major job. High detail to cleanliness.
I needed to have the control arm bushings, power steering hoses and crank position sensor seal replaced on my 2006 Cooper S. The whole front subframe has to be removed and the cost was reduced due to overlapping labor on the whole job. Austin pressure washed the subframe after he removed it, did the work then pressure washed it again. That is outstanding in my book. I like Total Mini because there are no surprises. Trey tells you straight up what the work involves and what it will cost. Oh, there was a surprise on this job - it came in under the estimate so I am happy.

MM
Maureen M.
Charleston, SC
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
10/15/2021
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Catégorie : Service
Maureen said theyre great.
Recommandé

JS
Joshua S.
Ladson, SC
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
10/15/2021
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Joshua said they always take care of him.
Recommandé

RB
Robert B.
Goose Creek, SC
BMW 740Li
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
10/13/2021
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Robert said they do good work.
Recommandé

AV
Austin V.
Summerville, SC
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
10/12/2021
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Austin said they were really nice and took care of him.
Recommandé

CV
Christina V.
Goose Creek, SC
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
10/06/2021
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Christina said her experience with Trey was great. Christina said the business's employees provide great service while displaying wonderful customer service.
Recommandé

AH
Ardecia H.
South Carolina
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
10/05/2021
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Ardecia said they have good customer service they treated her with respect, they took care of her.
Recommandé

JE
Jamie E.
Charleston, SC
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
10/05/2021
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Catégorie : Service
Jamie said Total Mini and BMW Services exceed her expectations and they are very courteous.
Recommandé

JH
gravatar
Justin H.
Ladson, SC
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
10/01/2021
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10
Service
Fantasic service experience

JL
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Joe L.
Summerville, SC
Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5
09/30/2021
client vérifiéVérifié Client
4
Three days passed without providing a firm diagnosis.
In the 5-6 years that I have had my BMW serviced by Total Mini this is the first time that I am giving a preliminary diagnosis and three full days pass by with no communication about the actual diagnosis until I make two calls demanding a call back within a given time period otherwise I would pickup my car and take it to a more customer focused company. It was rather disconcerting to not even get an interim report during that three day period.

FP
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Frank P.
Summerville, SC
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
09/15/2021
client vérifiéVérifié Client
10
Always honest and knowledgeable
Always honest and knowledgeable
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