business image

Synergy Auto Lab

Score moyen
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
5,0
(1 217 Avis)
99
Écrire un avis

Détails du score

Tendance des 30 derniers jours

Entreprise active

ReScore les Avis

ReScore
Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5
Avis original
Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5
0
Total des ReScores
-
Moyenne de ReScore
99
Score NPS ®

Détails de l'entreprise

À propos

We are a full service facility specializing in Toyota, Lexus, Honda, Acura, Subaru, Mitsubishi and BMW. We also service all other makes and models.
-Factory trained Toyota, Lexus, Honda and Acura technicians.
-We have state of the art equipment and diagnostic tools.
-We offer scheduled maintenance on all makes and models.
-State
We are a full service facility specializing in Toyota, Lexus, Honda, Acura, Subaru, Mitsubishi and BMW. We also service all other makes and models.
-Factory trained Toyota, Lexus, Honda and Acura technicians.
-We have state of the art equipment and diagnostic tools.
-We offer scheduled maintenance on all makes and models.
-State Inspections.
-ASE Master/ L1 Certified Technicians on staff.
-4wheel alignments.
-Custom fabrication.
-Performance modifications and consulting
...more

Catégories
Entretien de la voiture, Réparation automobile d'importation, Entretien de la voiture
Contact
(603) 606-2204

Heures d'ouverture

Mon
8:00 AM - 5:00 PM
Tue
8:00 AM - 5:00 PM
Wed
8:00 AM - 5:00 PM
Thu
8:00 AM - 5:00 PM
Fri
8:00 AM - 5:00 PM
Sat
closed
Sun
closed
* Heure de l'Est (É.-U. et Canada)
15 B Industrial Dr. Londonderry, NH 03053
Synergy Auto Lab's Avis
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
5,0
(1 217 Avis)

MG
gravatar
Mark G.
Auburn, NH
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
05/23/2025
client vérifiéVérifié Client
10
Sierra 1500
Great visiting Synergy and speaking with Joe again. Made appointment yesterday and they got my Sierra serviced and inspected just 24 hours later! All good, will be back in 5,000 miles for plugs and oil change! Thank you- Mark G
Net Promoter® NPS®, NPS Prism® et les émoticônes associées au NPS sont des marques déposées de Bain & Company, Inc., Satmetrix Systems, Inc. et Fred Reichheld. Net Promoter Score™ et Net Promoter System™ sont des marques de service de Bain & Company, Inc. et Fred Reichheld.