business image

Sisbarro Buick GMC

Score moyen
Évaluation globale 2,8/5Évaluation globale 2,8/5Évaluation globale 2,8/5Évaluation globale 2,8/5Évaluation globale 2,8/5
2,8
(6 Avis)

Détails du score

Tendance des 30 derniers jours

Entreprise inactive

ReScore les Avis

ReScore
Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5
Avis original
Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5
0
Total des ReScores
-
Moyenne de ReScore

Détails de l'entreprise

À propos

Sisbarro Buick GMC will work hard to get you into the vehicle you have always wanted. Our service department strives for 100 percent customer satisfaction and the satisfaction of our customers is our primary concern. Sisbarro Buick GMC will work hard to get you into the vehicle you have always wanted. Our service department strives for 100 percent customer satisfaction and the satisfaction of our customers is our primary concern.

Catégories
Concessionnaire de voitures neuves
Contact
(575) 524-7707
Aucune heure d'ouverture fournie

Heures d'ouverture

* Heure des montagnes (É.-U. et Canada)
425 W. Boutz Las Cruces, NM 88005

Détails du score

Tendance des 30 derniers jours

Entreprise inactive

ReScore les Avis

ReScore
Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5
Avis original
Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5
0
Total des ReScores
-
Moyenne de ReScore

Détails de l'entreprise

À propos

Sisbarro Buick GMC will work hard to get you into the vehicle you have always wanted. Our service department strives for 100 percent customer satisfaction and the satisfaction of our customers is our primary concern. Sisbarro Buick GMC will work hard to get you into the vehicle you have always wanted. Our service department strives for 100 percent customer satisfaction and the satisfaction of our customers is our primary concern.

Catégories
Concessionnaire de voitures neuves
Contact
(575) 524-7707
Aucune heure d'ouverture fournie

Heures d'ouverture

* Heure des montagnes (É.-U. et Canada)
425 W. Boutz Las Cruces, NM 88005

Détails du score

Tendance des 30 derniers jours

Entreprise inactive

ReScore les Avis

ReScore
Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5
Avis original
Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5
0
Total des ReScores
-
Moyenne de ReScore

Détails de l'entreprise

À propos

Sisbarro Buick GMC will work hard to get you into the vehicle you have always wanted. Our service department strives for 100 percent customer satisfaction and the satisfaction of our customers is our primary concern. Sisbarro Buick GMC will work hard to get you into the vehicle you have always wanted. Our service department strives for 100 percent customer satisfaction and the satisfaction of our customers is our primary concern.

Catégories
Concessionnaire de voitures neuves
Contact
(575) 524-7707
Aucune heure d'ouverture fournie

Heures d'ouverture

* Heure des montagnes (É.-U. et Canada)
425 W. Boutz Las Cruces, NM 88005
Tous les départements' Avis
Évaluation globale 2,8/5Évaluation globale 2,8/5Évaluation globale 2,8/5Évaluation globale 2,8/5Évaluation globale 2,8/5
2,8
(6 Avis)

NO
gravatar
NJ O.
Las Cruces, NM
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
06/19/2013
Catégorie : Service
Maintenance2+Auto TransmissionFluid, Filter+ 50M Maintenance Service
Johnny Hernandez Rocks! Polite, Courteous, articulated the various service options, showed me on the computer about the needs of my vehicle, easy! Offered shuttle....I declined...My words to him, "Dontqworry about me! make sure the guys get lunch, take their break, drink water to replenish and keep them going! the weather was hot...and There seems to always be "that one customer that is angry, demanding, condescending, and just rude! Sisbarro Staff ALWAYSFOLLOWS THE GOLDEN RULE....COURTESY, Patience, AND SMILE|:) I LOVE PREPLANNING AND TAKING MY CAR INTO SISBARRO! I Always Learn so much!
Recommandé
Net Promoter® NPS®, NPS Prism® et les émoticônes associées au NPS sont des marques déposées de Bain & Company, Inc., Satmetrix Systems, Inc. et Fred Reichheld. Net Promoter Score™ et Net Promoter System™ sont des marques de service de Bain & Company, Inc. et Fred Reichheld.