business image

Rick Case Genesis Davie

Score moyen
Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5
4,7
(74 Avis)
71
Écrire un avis

Détails du score

Tendance des 30 derniers jours

Entreprise inactive

ReScore les Avis

ReScore
Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5
Avis original
Évaluation globale 2,3/5Évaluation globale 2,3/5Évaluation globale 2,3/5Évaluation globale 2,3/5Évaluation globale 2,3/5
21
Total des ReScores
4,8
Moyenne de ReScore
71
Score NPS ®

Détails de l'entreprise

Catégories
Contact
(954) 377-4100
Aucune heure d'ouverture fournie

Heures d'ouverture

* Aucun Fuseau Horaire Fourni
3550 Weston Road Davie, FL 33331
Service après-vente's Avis
Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5
4,7
(74 Avis)

Client vérifié
Laud Lakes, FL
Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5
02/27/2022
client vérifiéVérifié Client
3
Catégorie : Service
Don't get the transmission serviced
Transmission not shifting gears as before service.
Not first issue with service department though it was corrected. Let's see how this one turns out.
MARK P. de Rick Case Genesis Davie a répondu le 02/28/2022 04:29 AM

Cory will be contacting you


DL
gravatar
Daniel L.
Pompano Beach, FL
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
02/22/2022
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
.
Great company and amazing brand
MARK P. de Rick Case Genesis Davie a répondu le 02/23/2022 07:11 AM

Thank you for your survey.


TR
gravatar
Toanisha R.
Miramar, FL
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
02/09/2022
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Great Service
Owning a Genesis felt like I had first class service.
DANIEL J S. de Rick Case Genesis Davie a répondu le 02/10/2022 07:38 AM

Thank you for your survey.


Client vérifié
Pompano Beach, FL
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
02/08/2022
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
great service
great and quick service
DANIEL J S. de Rick Case Genesis Davie a répondu le 02/09/2022 12:00 PM

Thank you for your survey.


OR
gravatar
Oscar R.
Laud Lakes, FL
Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5
02/03/2022
client vérifiéVérifié Client
7
Catégorie : Service
Disappointed
Dealer was “unable” to duplicate my issues and could not address it. I got home and my issue showed up again.
MARK P. de Rick Case Genesis Davie a répondu le 02/04/2022 12:58 PM

A manager will be contacting you


KD
gravatar
Kenneth D.
Fort Lauderdale, FL
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
01/26/2022
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Routine scheduled maintenance.
Another painless experience at Rick Case.
MARK P. de Rick Case Genesis Davie a répondu le 01/29/2022 08:50 AM

Thank you for your survey.


MR
gravatar
Melissa R.
Fort Lauderdale, FL
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
12/23/2021
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Best ever
This was by far the best experience I ever had servicing a car. The entire staff was in point and the follow up was outstanding. Way to go team Rick Case
DANIEL J S. de Rick Case Genesis Davie a répondu le 12/24/2021 04:49 AM

Thank you for your survey.


GC
gravatar
Gail C.
Weston, FL
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
12/22/2021
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Great service.
To my husband and I, after sale service is more important than anything else offered at a dealership. Corey Wells, in the service department is the BEST. He has been a God send after some of the other service people we have had to deal with over the years at other dealerships! Great job by everone at Rick Case!
DANIEL J S. de Rick Case Genesis Davie a répondu le 12/22/2021 12:16 PM

Thank you for your survey.


Client vérifié
Pompano Beach, FL
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
12/14/2021
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Good service
Amazing
DANIEL J S. de Rick Case Genesis Davie a répondu le 12/15/2021 05:35 AM

Thank you for your survey.


MC
gravatar
Monica C.
Fort Lauderdale, FL
ReScore Avis™
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
12/23/2021
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service

Avis original
Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5
12/14/2021
8
Catégorie : Service
Good experience
Good service, but the only I won't like, they don't delivered the car clean and sanitize
DANIEL J S. de Rick Case Genesis Davie a répondu le 12/15/2021 05:35 AM

Thank you for your survey.


KD
gravatar
Kenneth D.
Fort Lauderdale, FL
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
11/17/2021
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Scheduled Maintenance.
Always treated with great service.
DANIEL J S. de Rick Case Genesis Davie a répondu le 11/17/2021 04:33 AM

Thank you for your survey.


TW
gravatar
Terence W.
Pembroke Pines, FL
ReScore Avis™
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
12/16/2021
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service

Avis original
Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5
11/12/2021
1
Catégorie : Service
Incomplete Service
The service on my vehicle was incomplete after waiting for the vehicle. Luis was rude after I called by he hung up. Need to address the customer service issue.
DANIEL J S. de Rick Case Genesis Davie a répondu le 11/15/2021 07:58 AM

Thank you for your survey.A manaager will be in touch with you shortly.


RG
gravatar
Rene G.
Miami, FL
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
11/08/2021
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
The service was extraordinary
You guy provide the BEST SERVICE!!!
DANIEL J S. de Rick Case Genesis Davie a répondu le 11/09/2021 05:36 AM

Thank you very much for your great survey.


Client vérifié
Cypress Gardens, FL
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
10/04/2021
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
The Best of the Best
If you want to feel and be treated like a millionaire but a Genesis from Weston FL.
DANIEL J S. de Rick Case Genesis Davie a répondu le 10/05/2021 06:10 AM

Thank you for your survey.


MM
gravatar
Monica M.
Fort Lauderdale, FL
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
10/03/2021
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Great service!
Car was picked up by valet service at Cleveland Clinic, such a convenience and so easy. Great communication from Isaac when car was ready and returned timely. Great friendly service from everyone.
DANIEL J S. de Rick Case Genesis Davie a répondu le 10/05/2021 06:11 AM

Thank you for your survey.

Entreprises près de chez vous
Net Promoter® NPS®, NPS Prism® et les émoticônes associées au NPS sont des marques déposées de Bain & Company, Inc., Satmetrix Systems, Inc. et Fred Reichheld. Net Promoter Score™ et Net Promoter System™ sont des marques de service de Bain & Company, Inc. et Fred Reichheld.