business image

Reed Hyundai

Score moyen
Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5
4,7
(303 Avis)
86
Écrire un avis

Détails du score

Tendance des 30 derniers jours

Entreprise inactive

ReScore les Avis

ReScore
Évaluation globale 4,6/5Évaluation globale 4,6/5Évaluation globale 4,6/5Évaluation globale 4,6/5Évaluation globale 4,6/5
Avis original
Évaluation globale 2,8/5Évaluation globale 2,8/5Évaluation globale 2,8/5Évaluation globale 2,8/5Évaluation globale 2,8/5
10
Total des ReScores
4,6
Moyenne de ReScore
86
Score NPS ®

Détails de l'entreprise

À propos

Reed Hyundai will provide the highest quality service for your vehicle. Reed Hyundai will provide the highest quality service for your vehicle.

Catégories
Concessionnaire Hyundai, Entretien de la voiture, Réparation automobile
Contact
(816) 233-9149
Aucune heure d'ouverture fournie

Heures d'ouverture

* Heure centrale (É.-U. et Canada)
4525 COMMONS DRIVE Saint Joseph, MO 64503
Service après-vente's Avis
Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5
4,7
(303 Avis)

WT
gravatar
Wes T.
Smithville, MO
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
04/08/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
15000 mile warranty work.
Very knowledgeable, and on time.
JEFF M. de Reed Hyundai a répondu le 04/11/2022 06:18 AM

Thank you for your review Wes, we appreciate your feedback!


MN
gravatar
Michele N.
Saint Joseph, MO
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/22/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Hyundai Service
Staff are extremely helpful, took the time to explain services, and I experienced respectful, courteous interactions and service.
JEFF M. de Reed Hyundai a répondu le 03/23/2022 05:39 AM

Thank you for your review Michele, we appreciate your feedback!


Client vérifié
Smithville, MO
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/22/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
I will be back
Matt and Bill in service were super nice and accommodating
JEFF M. de Reed Hyundai a répondu le 03/23/2022 05:44 AM

Thank you for your review, we appreciate your feedback!


RT
gravatar
Robert T.
Saint Joseph, MO
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/21/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Very professional
The experience was positive, and informative.
JEFF M. de Reed Hyundai a répondu le 03/22/2022 06:39 AM

Thank you for your review Robert, we appreciate your feedback!


JP
gravatar
Janesca P.
Maysville, MO
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/18/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Great dealership
They are the best dealership around honest and professional
JEFF M. de Reed Hyundai a répondu le 03/21/2022 05:35 AM

Thank you for your review Janesca, we appreciate your feedback!


JB
gravatar
Janice B.
Bolckow, MO
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/18/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Excellent vehicle service
Nice new shop i got a tour of the facilities by a sales person. Forgot his name and his card is not with me at the moment. The weather was bad and I got to pick up my vehicle inside the building after it was serviced. Waiting area is very nice as well.
JEFF M. de Reed Hyundai a répondu le 03/21/2022 05:34 AM

Thank you for the review Janice, we appreciate your feedback!  I'm glad you like the facility and had a great experience!


BB
gravatar
Bruce B.
Gallatin, MO
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/02/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
2019 Hyundai Santa Fe
We have owned (3) Santa Fe's and have always taken them to Reed's for all service. Service managers always friendly and ready to help. Have never had any complaints on the work they do.
JEFF M. de Reed Hyundai a répondu le 03/09/2022 07:19 AM

Thank you for your review Bruce, we appreciate your feedback!


KS
gravatar
Kinley S.
Kansas City, MO
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
02/28/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Total Motor Replacement
I had an issue with my 2014 Sonata that was resolved under warranty with an engine replacement. Mathew was fantastic and very attentive through the process- I had no stress or need to contact Hyundai directly, Mathew handled absolutely everything which was incredible. The entire repair only took a matter of 3-4 days, despite nation-wide shipment issues. I was even provided a rental free of cost while waiting for the repair. Overall, I am extremely happy with my experience and find this location to be exceptional in terms of communication and quality/ timeliness of service. Thank you again Matt!!
JEFF M. de Reed Hyundai a répondu le 03/02/2022 01:25 PM

Thank you for your review, we appreciate your feedback!


PT
gravatar
Philip T.
Faucett, MO
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
02/24/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Very nice customer service
Their service was excellent
JEFF M. de Reed Hyundai a répondu le 03/02/2022 01:23 PM

Thank you for your review, we appreciate your feedback!


AD
gravatar
Angela D.
Saint Joseph, MO
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
02/21/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Recent service
Everything was perfect.
JEFF M. de Reed Hyundai a répondu le 03/02/2022 01:22 PM

Thank you for your review, we appreciate your feedback!


Client vérifié
Saint Joseph, MO
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
02/18/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Nice people!!
I was very pleased with the service people and the courtesy people. I will use them again!
JEFF M. de Reed Hyundai a répondu le 02/21/2022 06:32 AM

Thank you for your review, we appreciate your feedback!


JB
gravatar
Janice B.
Bolckow, MO
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
02/13/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Good quality service
The staff at Reed Hyundai are friendly, considerate and conduct themselves in a professional manner. Keep you updated through out the time they are working on your vehicle. Thank you! Janice
JEFF M. de Reed Hyundai a répondu le 02/14/2022 05:37 AM

Thank you for your review Janice, we appreciate your feedback!


Client vérifié
Saint Joseph, MO
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
02/09/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Great Service
Always friendly and will not try to sell you unwanted service or products. Always do exactly what I instruct them to do to the vehicle.
JEFF M. de Reed Hyundai a répondu le 02/10/2022 06:53 AM

Thank you for your review, we appreciate your feedback!


BF
gravatar
Brandon F.
Shawnee, KS
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
01/27/2022
Type de service : Repair
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Staff was very helpful
Would go back
JEFF M. de Reed Hyundai a répondu le 01/27/2022 10:51 AM

Thank you for your review Brandon, we appreciate your feedback!


PO
gravatar
Preston O.
Saint Joseph, MO
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
01/24/2022
Type de service : Maintenance
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Preston C Obermier
I've always received good service at Reeds and a special thanks to Matt in the service department who is another reason I go to Reeds for service!
JEFF M. de Reed Hyundai a répondu le 01/24/2022 01:27 PM

Thank you for your review Preston, we appreciate your feedback!


1-15 sur 303 résultats
Net Promoter® NPS®, NPS Prism® et les émoticônes associées au NPS sont des marques déposées de Bain & Company, Inc., Satmetrix Systems, Inc. et Fred Reichheld. Net Promoter Score™ et Net Promoter System™ sont des marques de service de Bain & Company, Inc. et Fred Reichheld.