business image

Quality Auto Rebuilders

Score moyen
Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5
4,9
(2 Avis)
80
Écrire un avis

Détails du score

Tendance des 30 derniers jours

Entreprise active

ReScore les Avis

ReScore
Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5
Avis original
Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5
0
Total des ReScores
-
Moyenne de ReScore
80
Score NPS ®

Détails de l'entreprise

Catégories
Contact
(319) 377-6326
Aucune heure d'ouverture fournie

Heures d'ouverture

* Aucun Fuseau Horaire Fourni
2201 7th Ave Marion, IA 52302-3663
Quality Auto Rebuilders' Avis
Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5
4,9
(2 Avis)

BM
gravatar
Brian M.
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
08/16/2024
client vérifiéVérifié Client
10
Hail Damage Profusely
Great service and communication from Quality Auto is important in our lack of service world now….it’s very rare
Cheri S., Manager de Quality Auto Rebuilders a répondu le 08/21/2024 09:34 AM

We're thrilled to hear that you appreciated our service and communication! We understand the importance of clear communication in the auto service industry, and we strive to provide the best experience for our customers. We're glad we could exceed your expectations. Thank you for choosing Quality Auto Rebuilders!


DH
gravatar
Debra H.
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
04/25/2024
client vérifiéVérifié Client
10
Very professional
Smooth experience from beginning to end. Gabe kept me informed of the progress and the work was done ahead of schedule.
Cheri S., Manager de Quality Auto Rebuilders a répondu le 04/30/2024 09:34 AM

We're thrilled to hear that you had a smooth experience with us, Debra! Gabe is indeed a great asset to our team, and we're proud to hear that he kept you well-informed throughout the process. Delivering ahead of schedule is always a bonus! We appreciate your kind words and look forward to the opportunity to serve you again in the future.


2 sur 2 résultats
Net Promoter® NPS®, NPS Prism® et les émoticônes associées au NPS sont des marques déposées de Bain & Company, Inc., Satmetrix Systems, Inc. et Fred Reichheld. Net Promoter Score™ et Net Promoter System™ sont des marques de service de Bain & Company, Inc. et Fred Reichheld.