business image

Poirier's Service Center

Score moyen
Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5
4,9
(1 040 Avis)
91

Détails du score

Tendance des 30 derniers jours

Entreprise active

ReScore les Avis

ReScore
Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5
Avis original
Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5
0
Total des ReScores
-
Moyenne de ReScore
91
Score NPS ®

Détails de l'entreprise

À propos

At the heart of our success is Peter, our General Manager, who truly understands what it takes to deliver exceptional customer service. With years of combined experience, our team of fully trained technicians delivers top-quality automotive services that will save you time, money, and unnecessary headaches. Are you ready to experience the At the heart of our success is Peter, our General Manager, who truly understands what it takes to deliver exceptional customer service. With years of combined experience, our team of fully trained technicians delivers top-quality automotive services that will save you time, money, and unnecessary headaches. Are you ready to experience the best automotive service center in Pompano Beach? ...more

Catégories
Entretien de la voiture, Réparation automobile, Entretien de la voiture
Contact
(954) 943-1445

Heures d'ouverture

Mon
7:30 AM - 5:30 PM
Tue
7:30 AM - 5:30 PM
Wed
7:30 AM - 5:30 PM
Thu
7:30 AM - 5:30 PM
Fri
7:30 AM - 5:30 PM
Sat
9:00 AM - 2:00 PM
Sun
closed
* Heure de l'Est (É.-U. et Canada)
601 S Dixie Hwy E Pompano Beach, FL 33060-7806

Affiliations

ASE
Net Promoter® NPS®, NPS Prism® et les émoticônes associées au NPS sont des marques déposées de Bain & Company, Inc., Satmetrix Systems, Inc. et Fred Reichheld. Net Promoter Score™ et Net Promoter System™ sont des marques de service de Bain & Company, Inc. et Fred Reichheld.