business image

Paul's Automotive Service Center

Score moyen
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
5,0
(2 303 Avis)
98
Écrire un avis

Détails du score

Tendance des 30 derniers jours

Entreprise active

ReScore les Avis

ReScore
Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5
Avis original
Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5
1
Total des ReScores
4,0
Moyenne de ReScore
98
Score NPS ®

Détails de l'entreprise

À propos

18 Years In Business: We've been providing quality service to San Fernando Valley customers since 1990. We know our business. You know it because we've passed the test of time.
Paul's Automotive carries the National Institution of Automotive Service Excellence (ASE) certification. We hold up to the ASE's rigorous
18 Years In Business: We've been providing quality service to San Fernando Valley customers since 1990. We know our business. You know it because we've passed the test of time.
Paul's Automotive carries the National Institution of Automotive Service Excellence (ASE) certification. We hold up to the ASE's rigorous standards of testing for automotive experts
...more

Catégories
Réparation automobile, Entretien de la voiture, Atelier de réparation
Contact
(818) 783-3997

Heures d'ouverture

Mon
8:00 AM - 4:00 PM
Tue
8:00 AM - 4:00 PM
Wed
8:00 AM - 4:00 PM
Thu
8:00 AM - 4:00 PM
Fri
8:00 AM - 4:00 PM
Sat
closed
Sun
closed
* Heure du Pacifique (É.-U. et Canada)
5146 Van Nuys Blvd Sherman Oaks, CA 91403-1401
Net Promoter® NPS®, NPS Prism® et les émoticônes associées au NPS sont des marques déposées de Bain & Company, Inc., Satmetrix Systems, Inc. et Fred Reichheld. Net Promoter Score™ et Net Promoter System™ sont des marques de service de Bain & Company, Inc. et Fred Reichheld.