business image

Luther Collision & Glass - Plymouth

Score moyen
Évaluation globale 4,6/5Évaluation globale 4,6/5Évaluation globale 4,6/5Évaluation globale 4,6/5Évaluation globale 4,6/5
4,6
(11 Avis)
66
Écrire un avis

Détails du score

Tendance des 30 derniers jours

Entreprise active

ReScore les Avis

ReScore
Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5
Avis original
Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5
0
Total des ReScores
-
Moyenne de ReScore
66
Score NPS ®

Détails de l'entreprise

Catégories
Contact
(763) 331-6000
Aucune heure d'ouverture fournie

Heures d'ouverture

* Aucun Fuseau Horaire Fourni
9825 56th Ave N Minneapolis, MN 55442-1616
Luther Collision & Glass - Plymouth's Avis
Évaluation globale 4,6/5Évaluation globale 4,6/5Évaluation globale 4,6/5Évaluation globale 4,6/5Évaluation globale 4,6/5
4,6
(11 Avis)

JP
gravatar
Justin P.
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
06/03/2025
client vérifiéVérifié Client
7
Overall Great Repair Work
Overall great repair work but diminished by the fact someone took my car for a joyride during the repair process. I’m waiting on a call from the manager.

TS
gravatar
Tom S.
Minneapolis, MN
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
01/22/2025
10
VW Sportwagen Repair
Outstanding Service! We were very impressed at how attentive, communicative, and professional Rachel and Ryan were in repairing our vehicle. Every step of the way, they took care of us - through this difficult time. The work was exceptional! We highly recommend Luther in Plymouth for anyone needing repairs. Thank you for returning our car back to us, in mint condition!

DO
gravatar
Dennis O.
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
04/29/2024
client vérifiéVérifié Client
9
good repair
Professional job, good communication throughout the repair. I was always kept in the loop as to what was happening.

JD
gravatar
Janice D.
Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5
10/19/2023
client vérifiéVérifié Client
10
Overall pleased with experience
Once taken in for repair, it was done in timely manner.

AW
gravatar
Amber W.
Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5
05/23/2023
client vérifiéVérifié Client
8
Overall good experience
The staff did a great job repairing the body and sensors/safety features on my vehicle. The repair took 6 weeks for extensive work, which was a little longer than initial quote but not-unmanageable. Would have preferred more frequent updates.

MZ
gravatar
Mary Z.
Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5
04/14/2023
client vérifiéVérifié Client
5
Long Wait
It took 4 weeks to complete a door replacement (door was available) and replace side molding

gravatar
Client vérifié
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/08/2023
client vérifiéVérifié Client
10
.
.

AT
gravatar
Allen T.
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
12/30/2022
client vérifiéVérifié Client
9
Dylan was responsive.
See above.

MS
gravatar
Michael S.
Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5
12/04/2022
client vérifiéVérifié Client
8
Quick
Great communication quick repairs

DC
gravatar
Daniel C.
Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5
08/12/2022
client vérifiéVérifié Client
9
Went well
First class dealership and body shop,everyone was pleasant and helpful and Ty to Luis !

KP
gravatar
Kathy P.
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
05/31/2022
client vérifiéVérifié Client
8
Repair work done very well
The car looked great when we picked it up.
Net Promoter® NPS®, NPS Prism® et les émoticônes associées au NPS sont des marques déposées de Bain & Company, Inc., Satmetrix Systems, Inc. et Fred Reichheld. Net Promoter Score™ et Net Promoter System™ sont des marques de service de Bain & Company, Inc. et Fred Reichheld.