business image

Lee Johnson Hyundai of Everett

Score moyen
Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5
4,9
(193 Avis)
81
Écrire un avis

Détails du score

Tendance des 30 derniers jours

Entreprise active

ReScore les Avis

ReScore
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
Avis original
Évaluation globale 3,4/5Évaluation globale 3,4/5Évaluation globale 3,4/5Évaluation globale 3,4/5Évaluation globale 3,4/5
45
Total des ReScores
5,0
Moyenne de ReScore
81
Score NPS ®

Détails de l'entreprise

À propos

A proud member of the Lee Johnson Auto Family that has been serving the community since 1933! A proud member of the Lee Johnson Auto Family that has been serving the community since 1933!

Catégories
Concessionnaire Hyundai, Concessionnaire Genesis, Entretien de la voiture
Contact
(425) 258-9100

Heures d'ouverture

Mon
8:30 AM - 8:00 PM
Tue
8:30 AM - 8:00 PM
Wed
8:30 AM - 8:00 PM
Thu
8:30 AM - 8:00 PM
Fri
8:30 AM - 8:00 PM
Sat
8:30 AM - 6:00 PM
Sun
10:30 AM - 6:00 PM
* America/Adak
7800 Evergreen Way Everett, WA 98203

Détails du score

Tendance des 30 derniers jours

Entreprise active

ReScore les Avis

ReScore
Évaluation globale 4,5/5Évaluation globale 4,5/5Évaluation globale 4,5/5Évaluation globale 4,5/5Évaluation globale 4,5/5
Avis original
Évaluation globale 2,5/5Évaluation globale 2,5/5Évaluation globale 2,5/5Évaluation globale 2,5/5Évaluation globale 2,5/5
172
Total des ReScores
4,5
Moyenne de ReScore
80
Score NPS ®

Détails de l'entreprise

À propos

Lee Johnson Hyundai of Everett has Washington States largest Hyundai inventory and we have over 300 new Hyundai vehicles available for you to choose from. Also, our quality service department will be glad to take care of your needs and we have highly skilled technicians who can handle virtually any job and take pride in their work. Lee Johnson Hyundai of Everett has Washington States largest Hyundai inventory and we have over 300 new Hyundai vehicles available for you to choose from. Also, our quality service department will be glad to take care of your needs and we have highly skilled technicians who can handle virtually any job and take pride in their work.

Catégories
Concessionnaire Hyundai, Réparation automobile, Entretien de la voiture
Contact
(425) 258-9100
Aucune heure d'ouverture fournie

Heures d'ouverture

* Heure du Pacifique (É.-U. et Canada)
7800 Evergreen Way Everett, WA 98203

Détails du score

Tendance des 30 derniers jours

Entreprise inactive

ReScore les Avis

ReScore
Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5
Avis original
Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5
0
Total des ReScores
-
Moyenne de ReScore
62
Score NPS ®

Détails de l'entreprise

Catégories
Contact
(425) 258-9100
Aucune heure d'ouverture fournie

Heures d'ouverture

* Aucun Fuseau Horaire Fourni
7800 Evergreen Way Everett, WA 98203
Département des ventes' Avis
Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5
4,9
(193 Avis)

EK
gravatar
ELIZABETH K.
Lynnwood, WA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
12/19/2024
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Sales
Very pleased
We purchased a 2025 hybrid Tuscon in November. Nazy spent quite a bit of time with us, she never pressured us, and never rushed us. She was an excellent guide through the whole decision and purchasing process. She knows Hyundai's cars very well and gave us tremendous customer service. Highly recommend Nazy and this dealership!
RANDY J., General Manager de Lee Johnson Hyundai of Everett a répondu le 12/19/2024 01:51 PM

We're over the moon to hear about your experience with Nazy! It sounds like you found the perfect match with your 2025 hybrid Tucson—a vehicle that’s sure to add some eco-friendly style to your life. We're glad to know that Nazy provided the kind of service that moves at a comfortable pace, making sure you felt informed and confident in your decision. We appreciate your recommendation and hope your new Tucson brings you many joyful journeys ahead!

Employés avec lesquels vous avez travaillé
Net Promoter® NPS®, NPS Prism® et les émoticônes associées au NPS sont des marques déposées de Bain & Company, Inc., Satmetrix Systems, Inc. et Fred Reichheld. Net Promoter Score™ et Net Promoter System™ sont des marques de service de Bain & Company, Inc. et Fred Reichheld.