business image

J&S Transmission Service

Score moyen
Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5
4,8
(286 Avis)
100
Écrire un avis

Détails du score

Tendance des 30 derniers jours

Entreprise inactive

ReScore les Avis

ReScore
Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5
Avis original
Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5
1
Total des ReScores
1,0
Moyenne de ReScore
100
Score NPS ®

Détails de l'entreprise

Contact
(910) 592-1622

Heures d'ouverture

Mon
7:30 AM - 5:00 PM
Tue
7:30 AM - 5:00 PM
Wed
7:30 AM - 5:00 PM
Thu
7:30 AM - 5:00 PM
Fri
7:30 AM - 3:00 PM
Sat
closed
Sun
closed
* Heure de l'Est (É.-U. et Canada)
1600 Hobbton Hwy Clinton, NC 28328-1964
J&S Transmission Service's Avis
Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5
4,8
(286 Avis)

AN
Alvin N.
North Carolina
Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5
11/30/2021
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Alvin said he took his vehicle to the business for diagnostic with an appointment. He stated that the business kept his vehicle for 3 weeks but did not do the diagnostic because they were short of technicians. He said he was not told about this fact when he made the appointment and during the 3 weeks that they kept his vehicle.
Recommandé

TP
Timothy P.
Clinton, NC
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
11/11/2021
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Timothy said they always do wonderful work.
Recommandé

NC
Nicholas C.
Clinton, NC
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
10/29/2021
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Nicholas said the staff at this business was polite, they got the job done. This is a good business, they did great work, he appreciates them.
Recommandé

AM
Allen M.
Clinton, NC
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
10/19/2021
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Allen said they were really good and very fast.
Recommandé

JJ
Jermey J.
North Carolina
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
10/12/2021
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Jeremy said the vehicle was running great.
Recommandé

AM
Allen M.
Clinton, NC
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
10/12/2021
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Allen said he was satisfied with the work and as soon as he gets the time, he'll be in with his other vehicle.
Recommandé

DB
Donald B.
North Carolina
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
10/08/2021
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Donald said they answered all his questions and told him about things that needed to be done in the future.
Recommandé

FT
Frank T.
Clinton, NC
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
10/06/2021
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Frank said the staff at this business gave him very good customer service. The service was very good.
Recommandé

JM
Johnathan M.
Newton Grove, NC
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
09/22/2021
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Johnathan said he would recommend the business
Recommandé

LS
Lornezo S.
Clinton, NC
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
09/20/2021
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Lorenzo said they discovered the problem and fixed it. They were actually honest with him and gave him a refund back, it didn't costs as much as he thought it would. They are great business that provides great vehicle service and he will be coming back.
Recommandé

Client vérifié
Clinton, NC
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
08/16/2021
client vérifiéVérifié Client
10
Transmission repair
J&S saves the day again. My Mazda 3 was in a bad way after a damaging accident. J&S fixed the problem, and also in their inspection found my shocks were leaking. They handled that additionally with no problems. Thanks J&S!

CW
Casey W.
Clinton, NC
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
08/06/2021
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Casey said he dropped his vehicle off, within an hour the business called and told him what was wrong and what they needed to do to fix it. He told them to go ahead and do the work, they did it in a timely manner and let him know when it was done.
Recommandé

MC
Michael C.
North Carolina
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
07/28/2021
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Michael said the business did everything they said they would do.
Recommandé

CF
gravatar
CHRIS F.
Clinton, NC
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
07/01/2021
client vérifiéVérifié Client
The Owner and his employees
Do good work never had a problem
Recommandé

KM
King M.
North Carolina
Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5
06/30/2021
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Spoke with Jenny. She said she hasn't had the vehicle long enough to see if there are any problems.
Recommandé

1-15 sur 287 résultats
Entreprises près de chez vous
Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5
4,9
(205 Avis)
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
5,0
(958 Avis)
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
5,0
(60 Avis)
Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5
4,9
(1 149 Avis)
Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5
4,9
(1 245 Avis)
Net Promoter® NPS®, NPS Prism® et les émoticônes associées au NPS sont des marques déposées de Bain & Company, Inc., Satmetrix Systems, Inc. et Fred Reichheld. Net Promoter Score™ et Net Promoter System™ sont des marques de service de Bain & Company, Inc. et Fred Reichheld.