business image

Huntsville University Midas

Score moyen
Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5
4,0
(4 Avis)
Écrire un avis

Détails du score

Tendance des 30 derniers jours

Entreprise inactive

ReScore les Avis

ReScore
Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5
Avis original
Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5
0
Total des ReScores
-
Moyenne de ReScore

Détails de l'entreprise

Contact
(256) 429-9025
Aucune heure d'ouverture fournie

Heures d'ouverture

* Heure centrale (É.-U. et Canada)
3150 University Dr NW Huntsville, AL 35816
Huntsville University Midas' Avis
Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5
4,0
(4 Avis)

Madison, AL
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
02/02/2021
Awesome customer service
I follow Christy to every location she is the best in this business she knows her job and is very good at it.
Recommandé

Client vérifié
Mississippi
1999 TOYOTA CAMRY
Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5
10/08/2018
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Don’t think I’ll be back...
I went and got an oil change there because I had a coupon. The told me I had another problem with my car and it would cost $798 to get it fixed. They stressed that I needed to get it done that day by them. I got a second opinion a couple days later. I found out that what they told me wasn’t true. That part of my car was perfectly fine. I’m not sure what they were looking at. I think they just wanted my money so they tried to take advantage of me because I’m a female and I don’t know much about cars.
Moral of the story: if you get your car checked by them, get a second opinion before you spend money by letting them fix whatever they say the problem is...especially if you don’t know much about cars.
Non recommandé

ST
gravatar
SCOTT T.
Alabama
2017 NISSAN MAXIMA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
10/05/2018
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Andrew Thovson @ Univerity Midas ROCKS!
Andrew Thovson and his staff were extraordinarily courteous and efficient. Take Your Car Work To Andrew Immediately! He will square you away!
Recommandé

BM
gravatar
BILL M.
Tennessee
2007 CHEVROLET SILVERADO 1500
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
10/03/2018
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Auto Service Review
Excellent service.
Recommandé

4 sur 4 résultats
Net Promoter® NPS®, NPS Prism® et les émoticônes associées au NPS sont des marques déposées de Bain & Company, Inc., Satmetrix Systems, Inc. et Fred Reichheld. Net Promoter Score™ et Net Promoter System™ sont des marques de service de Bain & Company, Inc. et Fred Reichheld.