business image

Harold's Quality Auto Repair Inc

Score moyen
Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5
4,8
(652 Avis)
82
Écrire un avis

Détails du score

Tendance des 30 derniers jours

Entreprise active

ReScore les Avis

ReScore
Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5
Avis original
Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5
0
Total des ReScores
-
Moyenne de ReScore
82
Score NPS ®

Détails de l'entreprise

À propos

Current expansion included a move to a larger 8,000 sq ft shop, with 9 lifts / 11 bays. New state of the art equipment for tires, alignment, custom exhaust and diagnostic’s and the addition of three new ASE master technicians allows Harold’s to provide a Superior level of performance in quality, customer service, and vehicle coverage. Current expansion included a move to a larger 8,000 sq ft shop, with 9 lifts / 11 bays. New state of the art equipment for tires, alignment, custom exhaust and diagnostic’s and the addition of three new ASE master technicians allows Harold’s to provide a Superior level of performance in quality, customer service, and vehicle coverage. Harold’s repairs Import and Domestic cars, light trucks, suv’s, and marine vehicles. ...more

Catégories
Entretien de la voiture, Entretien de la voiture, Réparation automobile
Contact
(503) 365-9702

Heures d'ouverture

Mon
7:00 AM - 6:00 PM
Tue
7:00 AM - 6:00 PM
Wed
7:00 AM - 6:00 PM
Thu
7:00 AM - 6:00 PM
Fri
7:00 AM - 6:00 PM
Sat
7:00 AM - 6:00 PM
Sun
closed
* Heure du Pacifique (É.-U. et Canada)
675 Bartell Dr NW Salem, OR 97304-3989
Net Promoter® NPS®, NPS Prism® et les émoticônes associées au NPS sont des marques déposées de Bain & Company, Inc., Satmetrix Systems, Inc. et Fred Reichheld. Net Promoter Score™ et Net Promoter System™ sont des marques de service de Bain & Company, Inc. et Fred Reichheld.