business image

Global Collision - Boulder

Score moyen
Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5
1,0
(1 Avis)
Écrire un avis

Détails du score

Tendance des 30 derniers jours

Entreprise inactive

ReScore les Avis

ReScore
Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5
Avis original
Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5
0
Total des ReScores
-
Moyenne de ReScore

Détails de l'entreprise

Contact
Aucune heure d'ouverture fournie

Heures d'ouverture

* Heure des montagnes (É.-U. et Canada)
5751 Arapahoe Ave Boulder, CO 80303
Global Collision - Boulder's Avis
Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5
1,0
(1 Avis)

DM
gravatar
DOENT M.
Granby, CO
Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5
08/15/2011
horrible
Hit a deer right before christmas, so the insurance company recommend here. This was the WORST possible place to ever take your car. It took my car being in the shop 4 times and 3 months later I now have to take it back because the paint is peeling off from the spot it already was before. K would reconsider taking your to this place. It will be in worse condition once its done then when it went in! Your better off doing the work yourself.
Non recommandé

LM
Lucas M.
CO
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
08/03/2011
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Collision
Lucas said he was completely satisfied with the quality of the body work, however, he is currently waiting on a part that needs to be ordered. They need to order a cigarette lighter cap and it got mixed up when they ordered it before. His vehicle was returned in a clean condition, but there was glass in the gaps of the trunk. He didn't know if the business needed to get into the trunk, so he is not sure if they even noticed the glass at all.
Recommandé

MD
Marcus D.
CO
Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5
07/18/2011
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Collision
Marcus said he picked up the vehicle and found a scratch mark on the freshly painted door. The paint does not match and there are some imperfections, but he chose not to elaborate.
Recommandé

JR
Jennifer R.
CO
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
07/18/2011
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Collision
Jennifer said there's an air bubble in the paint job. She would like to bring her vehicle back to this business sometime this week.
Recommandé

MK
Matthew K.
CO
Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5
07/18/2011
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Collision
Matthew said he rated his overall satisfaction with Global Collision a 4 due to a longer wait period than he thought.
Recommandé

JR
Jarret R.
CO
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
07/15/2011
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Collision
Jarret said when he picked up his vehicle, there was a spot which they didn't buff out. He brought it to their attention and they fixed it for him right away. After they did that, everything was perfect and his vehicle was ready 3 days earlier than the time it was promised.
Recommandé

CM
Christopher R M.
CO
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
07/15/2011
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Collision
Recommandé

RH
Rae H.
CO
Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5
07/14/2011
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Collision
Rae stated that the business never promised a day the repairs would be completed, but she felt that a week and a half was too long.
Recommandé
Cet avis a été collecté par entretien téléphonique par Customer Research Inc.

EA
Elie A.
CO
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
07/14/2011
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Collision
Recommandé
Cet avis a été collecté par entretien téléphonique par Customer Research Inc.

KM
Ken M.
CO
Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5
07/13/2011
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Collision
Ken said they forgot to service a damper for the door and there was a locking mechanism that wasn't working right for the rear passenger door. They had to reorder parts, so his vehicle was late. He was out of town, so he is unsure exactly how long the delay was. He said he thinks it was maybe 3 days late. Otherwise, they did a good job.
Recommandé
Cet avis a été collecté par entretien téléphonique par Customer Research Inc.

JK
Janice K.
CO
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
07/13/2011
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Collision
Recommandé
Cet avis a été collecté par entretien téléphonique par Customer Research Inc.

BH
Brian H.
CO
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
07/13/2011
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Collision
Recommandé
Cet avis a été collecté par entretien téléphonique par Customer Research Inc.

TB
Timothy B.
CO
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
07/13/2011
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Collision
Timothy said the vehicle was clean and looked like new. He has already recommended this facility to others.
Recommandé
Cet avis a été collecté par entretien téléphonique par Customer Research Inc.

GK
Gurudev K.
CO
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
07/12/2011
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Collision
Recommandé
Cet avis a été collecté par entretien téléphonique par Customer Research Inc.

TK
Thomas K.
CO
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
07/05/2011
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Collision
Recommandé
Cet avis a été collecté par entretien téléphonique par Customer Research Inc.

1-15 sur 124 résultats
Entreprises près de chez vous
Net Promoter® NPS®, NPS Prism® et les émoticônes associées au NPS sont des marques déposées de Bain & Company, Inc., Satmetrix Systems, Inc. et Fred Reichheld. Net Promoter Score™ et Net Promoter System™ sont des marques de service de Bain & Company, Inc. et Fred Reichheld.