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Genesis Of Metairie

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(504) 838-9000
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* Aucun Fuseau Horaire Fourni
5969 Veterans Memorial Bouleva Metairie, LA 70003
Service après-vente's Avis
Évaluation globale 4,5/5Évaluation globale 4,5/5Évaluation globale 4,5/5Évaluation globale 4,5/5Évaluation globale 4,5/5
4,5
(21 Avis)

DH
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Dean H.
Kenner, LA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/16/2022
10
Catégorie : Service
Rescore
Joey McIntosh is genuinely interested in getting the navigation traffic issue corrected. Hope this is soon as we will be taking a long road trip soon.

DH
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Dean H.
Kenner, LA
Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5
02/17/2022
0
Catégorie : Service
2000 miles and the complete dashboard has to be removed
2036 miles and the complete dashboard Hass to be removed because of a radio issue. This is totally unacceptable and the dealer is not really feeling and acting nice about this as they say that they don’t sell enough of the car so therefore they can’t even get a hold of a genesis factory rep. We’re really disappointed have to have a loaner G 70 which is not what we paid for SRGV 80 is in the shop for disassemble the complete dashboard to figure out what’s wrong with the car. Dean Hall 5046288008

KA
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Karren A.
Gretna, LA
Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5
01/11/2022
client vérifiéVérifié Client
2
Catégorie : Service
Disappointed
Part not available for the 3rd time when told that it was.

Client vérifié
Slidell, LA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
01/04/2022
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Good customer service
Good sales people and mgrs

BB
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Bruce B.
Destrehan, LA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
12/07/2021
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Maintenance
Scheduling and maintenance was flawless.

MR
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Mike R.
Metairie, LA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
11/06/2021
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
M Raymond
Need a stand-alone Genesis store.

CS
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Craig S.
Metairie, LA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
09/29/2021
client vérifiéVérifié Client
8
Catégorie : Service
good
Separate dealership for a auto of this quality
Like other major brands

HW
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Heather W.
Slidell, LA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
09/22/2021
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Genesis of Metairie
Day we walked onto lot until now months after purchase, Genesis of Metairie has gone above and beyond.

Client vérifié
Metairie, LA
Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5
08/16/2021
client vérifiéVérifié Client
5
Catégorie : Service
Lack of communication from the service department with progress of my vehicle.
Lack of communication from the service department with progress of my vehicle.

RL
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Robin L.
Luling, LA
Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5
07/27/2021
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Scathing Review
I posted a FB review which was scathing. There is no way I would ever recommend this dealership to anyone!
Non recommandé
CHRISTOPHER S O. de Genesis Of Metairie a répondu le 07/31/2021 08:29 AM

Good morning Robin my name is Chris Owen and I am the General Manager here at Genesis.  Looks like we have failed you in every aspect of your service and I sincerely apologize.  I wanted to reach out to see if we could speak.  Please feel free to call me at 504-293-3279, I appreciate the feedback and look forward to talking to you


Client vérifié
Mandeville, LA
Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5
05/23/2021
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Helter skelter
See earlier comments on page 1
Non recommandé

Client vérifié
Gretna, LA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
05/23/2021
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Great Service
Great service
Recommandé

SV
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Steven V.
Baton Rouge, LA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/18/2021
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
This visit was a good experience
This was the first time that I went to the service department to check on some small issues that was occurring oh my GV 80 and the service department took the time to go over my vehicle to make sure that the problem was taken care of. The only issue that I have is when I purchase the GV 80 this vehicle did not come with a spare tire which I Purchased and waiting to receive my spare tire have not came in yet it has been over 30 days.
Recommandé

RL
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Robin L.
Luling, LA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
11/04/2020
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
My dissatisfaction
No complimentary car wash. Misspelled the word Metairie on the loaner agreement—that is part of the name of the business. Service rep told me when I complained about the number of issues I have had with my car was, “it is what it is.” That is shameful. On a positive note, however, I will say that the service tech was very polite and helpful.
Non recommandé

RM
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Rhonda M.
Saint Bernard, LA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
10/15/2020
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
OUTSTANDING SERVICES DEPARTMENT
OUTSTANDING SERVICES DEPARTMENT
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