business image

Genesis Of Hoover

Score moyen
Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5
4,7
(24 Avis)
48
Écrire un avis

Détails du score

Tendance des 30 derniers jours

Entreprise active

ReScore les Avis

ReScore
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
Avis original
Évaluation globale 3,7/5Évaluation globale 3,7/5Évaluation globale 3,7/5Évaluation globale 3,7/5Évaluation globale 3,7/5
3
Total des ReScores
5,0
Moyenne de ReScore
48
Score NPS ®

Détails de l'entreprise

Catégories
Contact
(205) 380-6250
Aucune heure d'ouverture fournie

Heures d'ouverture

* Aucun Fuseau Horaire Fourni
1595 Montgomery Highway Hoover, AL 35216

Détails du score

Tendance des 30 derniers jours

Entreprise active

ReScore les Avis

ReScore
Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5
Avis original
Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5
0
Total des ReScores
-
Moyenne de ReScore
75
Score NPS ®

Détails de l'entreprise

Contact
(205) 380-6250
Aucune heure d'ouverture fournie

Heures d'ouverture

* Aucun Fuseau Horaire Fourni
1595 Montgomery Highway Hoover, AL 35216
Service après-vente's Avis
Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5
4,7
(24 Avis)

KR
gravatar
Karen R.
Bessemer, AL
Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5
02/28/2022
client vérifiéVérifié Client
4
Catégorie : Service
Genesis Service
I wrote in the review comment sections how I felt about my service experience. Please see the survey.
JOE B., Service Manager de Genesis Of Hoover a répondu le 03/02/2022 05:56 AM

Thank you for the feedback Karen. We have made adjustments to better serve you. We appologize for the lack of service.

Joe Bajalia
Service Manager
Tameron Hyundai

CK
gravatar
Charles K.
FL
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
11/01/2021
client vérifiéVérifié Client
9
Catégorie : Service
Very satisfied
The Genesis automobile is superb. We have owned 6 M-B over the years and now own 2 Genesis...NO COMPARISON!! The Genesis is much better. The service center at Genesis Hoover is equal to the brand!!!
JOE B., Service Manager de Genesis Of Hoover a répondu le 11/02/2021 05:49 AM

Thank you for the survey.

Joe Bajalia
Service Manager
Tameron Hyundai

HL
gravatar
Harold L.
Springville, AL
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
10/24/2021
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Service
This dealership is easy to work with.
JOE B., Service Manager de Genesis Of Hoover a répondu le 10/24/2021 11:46 AM

It is always a pleasure to see you at our service department Mr. Lavett. We are so glad you are in the Tameron Hyundai Family.

Joe Bajalia
Service Manager
Tameron Hyundai

JB
gravatar
James B.
Birmingham, AL
Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5
09/16/2021
client vérifiéVérifié Client
1
Catégorie : Service
Extremely disappointed with service provided to me.
I had simple problem of tire failure that took up a large part of my time to get fixed with no communication from the time I turned the key over until I got message that my bill was ready. I also why my car was wrongly labeled.
It's is clear that the tire failure was due to manufacture error
JOE B., Service Manager de Genesis Of Hoover a répondu le 09/16/2021 07:55 AM

Mr Ballard

The tire issue you had is not a manufacture defect.  The bubble on the sidewall of the tire is a direct result of an impact and not a tire manufacture issue. I realize your vehicle is new and it is disappointing to have to replace a tire. 

Joe Bajalia
Service Manager
Tameron Hyundai

AQ
gravatar
Andrea Q.
Pinson, AL
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
06/20/2021
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Pleasant Experience
I always have a pleasant experience here. From my salesman to the service department, everyone is always friendly and helpful. I feel appreciated as a customer when I visit here.
Recommandé
JOE B., Service Manager de Genesis Of Hoover a répondu le 06/23/2021 03:55 PM

Thank you for the survey

Joe Bajalia
Service Manager
Tameron Hyundai

AB
gravatar
Arthur B.
Birmingham, AL
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
05/23/2021
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Hoover Genesis Service
Excellent prompt service. Highly recommend this dealership! My third car from them.
Recommandé
JOE B., Service Manager de Genesis Of Hoover a répondu le 05/24/2021 05:28 AM

Thank you Arthur.

Joe Bajalia
Service Manager
Tameron Hyundai

Client vérifié
Birmingham, AL
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
02/10/2021
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Easy to deal with
Great
Recommandé

AQ
gravatar
Andrea Q.
Pinson, AL
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
01/21/2021
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Excellent Service!
Brought my car in at the appointment time and had it back and ready to go in 45 minutes. Everyone there is friendly and professional :) Very pleasant experience :)
Recommandé
JOE B., Service Manager de Genesis Of Hoover a répondu le 01/22/2021 06:03 AM

Thank you for the five star survey Andrea.

Joe Bajalia
Service Manager
Tameron Hyundai

LG
gravatar
Laura G.
Birmingham, AL
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
12/23/2020
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Tire service only
Excellent service to replace tire on leased vehicle
Recommandé
JOE B., Service Manager de Genesis Of Hoover a répondu le 12/23/2020 11:27 AM

Thank you for the wonderful survey laura

Joe Bajalia
Service Manager
Tameron Hyundai

WG
gravatar
Wayne G.
Mountain Brook, AL
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
10/04/2020
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Friendly, Efficient and fair
Appointment and timely service was easy and efficient. Service Advisor was friendly, professional and made the experience easy. I like their friendly helpful attitude.
Recommandé
JOE B., Service Manager de Genesis Of Hoover a répondu le 10/05/2020 05:41 AM

Thank you for the survey Wayne.

Joe Bajalia
Service Manager
Tameron Hyundai

BL
gravatar
Brian L.
Birmingham, AL
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
09/11/2020
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
best in class
From meeting Mark in sales lady October, too Every experience to date....it honestly does not get any better. Highly recommend!!
Recommandé
JOE B., Service Manager de Genesis Of Hoover a répondu le 09/11/2020 02:23 PM

Thank you so much for the survey Brian.

Joe Bajalia
Service Manager
Tameron Hyundai

HL
gravatar
Harold L.
Springville, AL
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
09/03/2020
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
The people
Good people, good service, good product
Recommandé
JOE B., Service Manager de Genesis Of Hoover a répondu le 09/04/2020 05:25 AM

Thank you for the five star survey Harold.

Joe Bajalia
Service Manager
Tameron Hyundai

JF
gravatar
James F.
Shelby, AL
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
07/30/2020
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Service
Great service.
Recommandé
JOE B., Service Manager de Genesis Of Hoover a répondu le 07/31/2020 05:31 AM

Thank you for the wonderful survey James.

Joe Bajalia
Service Manager
Tameron Hyundai

TB
gravatar
Thomas B.
Trussville, AL
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
06/21/2020
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Too cramped. Need separate dealership
Too cramped. Need a separate dealership for Genesis
Recommandé
JOE B., Service Manager de Genesis Of Hoover a répondu le 06/22/2020 06:00 AM

Thank you for the feedback Thomas.

Joe Bajalia
Service Manager
Tameron Hyundai

JM
gravatar
Joshua M.
Al, AL
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
05/25/2020
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Awesome service
Always friendly and quick
Recommandé
JOE B., Service Manager de Genesis Of Hoover a répondu le 05/26/2020 05:50 AM

Thank you for the wonderful survey Joshua.

Joe Bajalia
Service Manager
Tameron Hyundai

1-15 sur 24 résultats
Net Promoter® NPS®, NPS Prism® et les émoticônes associées au NPS sont des marques déposées de Bain & Company, Inc., Satmetrix Systems, Inc. et Fred Reichheld. Net Promoter Score™ et Net Promoter System™ sont des marques de service de Bain & Company, Inc. et Fred Reichheld.