business image

Genesis Of Denton

Score moyen
Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5
4,8
(29 Avis)
77
Écrire un avis

Détails du score

Tendance des 30 derniers jours

Entreprise inactive

ReScore les Avis

ReScore
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
Avis original
Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5
2
Total des ReScores
5,0
Moyenne de ReScore
77
Score NPS ®

Détails de l'entreprise

Catégories
Contact
(940) 243-6200
Aucune heure d'ouverture fournie

Heures d'ouverture

* Aucun Fuseau Horaire Fourni
4011 South I 35 E Denton, TX 76210
Service après-vente's Avis
Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5
4,8
(29 Avis)

SY
gravatar
Suzanne Y.
Lantana, TX
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/24/2022
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Excellent
I had such a positive experience having my GV70 serviced at Eckert Hyunda. I would highly recommend purchasing a Genesis to receive the the valet service it was definitely a luxury line service.

Client vérifié
Denton, TX
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/20/2022
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Great service
I highly recommend this place!

RB
gravatar
Rebecca B.
Lantana, TX
Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5
02/06/2022
client vérifiéVérifié Client
3
Catégorie : Service
Service of vehicle
This was my first time servicing my vehicle, although the ease of having them pickup my car and bring me a rental for the day was nice, I was not impressed with the cleanliness of my rental car. It was dirty, dusty, and even had an unwrapped piece of candy in the door in the backseat.
DYLAN H. de Genesis Of Denton a répondu le 02/07/2022 08:36 AM

I am sorry to hear your service experiance was not exceptional.  We are creating new processes to ensure the loaner vhicles are cleaned and inspected before delivery.


JK
gravatar
Juris K.
Denton, TX
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
01/21/2022
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Great experience
My first service experience was extremely easy and my car was returned the same day. Excellent dealership.
DYLAN H. de Genesis Of Denton a répondu le 01/31/2022 08:07 AM

Thank you for the 5 star review.


Client vérifié
Argyle, TX
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
01/12/2022
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Great dealership!
I will always purchase and service my vehicles with them!
DYLAN H. de Genesis Of Denton a répondu le 01/25/2022 05:56 AM

Thank you for the 5 star review.


Michael K.
Colleyville, TX
ReScore Avis™
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
12/21/2021
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service

Avis original
Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5
11/22/2021
7
Catégorie : Service
Poor warranty service.
Genesis has work to do to be recognized as a true luxury brand. Car is Genesis. Service is Hyundai. Good Hyundai dealership. Poor Genesis dealership.
DYLAN H. de Genesis Of Denton a répondu le 11/23/2021 03:04 PM

Thank you for the response.  I understand your concerns and as stated before we are held to what Genesis will allow us to do reguarding the mouldings.  I would like the oppertunity to correct the issues that we have control of.  


DP
gravatar
David P.
Denton, TX
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
11/17/2021
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Great Customer Service
Service Advisor Jake, along with the Service Manager, have always gone the extra mile to make my Genesis service experience exceptional.
DYLAN H. de Genesis Of Denton a répondu le 11/23/2021 02:59 PM

Thank you for the 5 star review.


DH
gravatar
Donna H.
Denton, TX
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
10/08/2021
client vérifiéVérifié Client
9
Catégorie : Service
What a relief!
Thank you Genesis of Denton! You eased my mind and resolved my frustration with other dealerships who couldn't be bothered to help. Great customer service! The Team is knowledgeable, responsive, and clearly cares about what they do! You get six stars from me!!
DYLAN H. de Genesis Of Denton a répondu le 10/11/2021 05:31 AM

Thank you for the 5 star review.  We are glad to have been able to help you thru this stressfull situation.


Client vérifié
Keller, TX
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
10/04/2021
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Positive experience
I have taken my car there for a few years, always have used the valet service, the only down was that my exact car was often not available but that was never a problem as all I needed was a car while mine was being service. The last service I used was for the recall Genesis had, I had to book a little far out, but they were professional, and the repair was very quick. While waiting decided to lease another Genesis and I will be using them for valet service.
DYLAN H. de Genesis Of Denton a répondu le 10/05/2021 06:26 AM

Thank you for the 5 star review. Hope you enjoy your new Genesis!


Client vérifié
Denton, TX
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
10/03/2021
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
They go the extra mile
The service department at Genesis/Hyundai Eckert in Denton is extraordinary. They go above and beyond to help customers.
DYLAN H. de Genesis Of Denton a répondu le 10/04/2021 06:27 AM

Thank you for the 5 star review. We look forward to seeing you again soon.


HT
gravatar
Hosea T.
Coppell, TX
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
10/01/2021
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Good service
Good service
DYLAN H. de Genesis Of Denton a répondu le 10/04/2021 06:26 AM

Thank you all for the 5 star review.


Client vérifié
Flower Mound, TX
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
09/17/2021
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Efficient
Excellent customer service. Job well done!
DYLAN H. de Genesis Of Denton a répondu le 09/23/2021 12:51 PM

Thank you for the 5 star review.  We hope to see you again soon.


GS
gravatar
Gary S.
Frisco, TX
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
08/05/2021
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Genesis Service
Service was efficient and complete as promised.
Recommandé
DYLAN H. de Genesis Of Denton a répondu le 08/05/2021 05:56 AM

Thank you for the 5 star survey.  As always we are glad to service your vehiles needs anytime.  Hope to see you again soon.


CM
gravatar
Carrie M.
Bartonville, TX
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
07/12/2021
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Exceptional Service!!!
Genesis of Denton makes it is easy to schedule a service appointment, they pick up my car and bring me a loner and then return my call to me. They are polite and make this such an easy process!
Recommandé
DYLAN H. de Genesis Of Denton a répondu le 07/15/2021 06:37 AM

Thank you for the 5 star survey and the positive feedback.  We look forward to seeing you again soon.


Client vérifié
TX
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
04/25/2021
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Great Service!
Great Service!
Recommandé
Jeffrey M E. de Genesis Of Denton a répondu le 04/27/2021 08:40 AM

Thank you for your 5 star survey.


1-15 sur 29 résultats
Entreprises près de chez vous
Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5
4,9
(664 Avis)
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
5,0
(102 Avis)
Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5
4,9
(14 Avis)
Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5
4,7
(2 Avis)
Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5
4,9
(509 Avis)
Net Promoter® NPS®, NPS Prism® et les émoticônes associées au NPS sont des marques déposées de Bain & Company, Inc., Satmetrix Systems, Inc. et Fred Reichheld. Net Promoter Score™ et Net Promoter System™ sont des marques de service de Bain & Company, Inc. et Fred Reichheld.