business image

Genesis Of Bayside

Score moyen
Évaluation globale 4,3/5Évaluation globale 4,3/5Évaluation globale 4,3/5Évaluation globale 4,3/5Évaluation globale 4,3/5
4,3
(7 Avis)
100
Écrire un avis

Détails du score

Tendance des 30 derniers jours

Entreprise inactive

ReScore les Avis

ReScore
Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5
Avis original
Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5
0
Total des ReScores
-
Moyenne de ReScore
100
Score NPS ®

Détails de l'entreprise

Catégories
Contact
(718) 631-6700
Aucune heure d'ouverture fournie

Heures d'ouverture

* Aucun Fuseau Horaire Fourni
201 16 Northern Blvd Bayside, NY 11361
Service après-vente's Avis
Évaluation globale 4,3/5Évaluation globale 4,3/5Évaluation globale 4,3/5Évaluation globale 4,3/5Évaluation globale 4,3/5
4,3
(7 Avis)

LL
gravatar
Lawrence L.
Kings Point, NY
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
11/14/2021
client vérifiéVérifié Client
9
Catégorie : Service
after parts were ordered work was completed as promised
Jessica was helpful
EDWARD T., Assistant Service Manager de Genesis Of Bayside a répondu le 11/15/2021 12:40 PM

Thank you so much for responding with five stars! 

Ed Thornton 
Service Manager
starhyundaism@gmail.com
(718)353-0200


LL
gravatar
Lawrence L.
Kings Point, NY
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
09/12/2021
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
recall service done
done as expected
EDWARD T., Assistant Service Manager de Genesis Of Bayside a répondu le 09/17/2021 10:56 AM

Thank you so much for the five stars! 

Ed Thornton 
Service Manager
starhyundaism@gmail.com
(718)353-0200


MC
gravatar
Maureen C.
Far Rockaway, NY
Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5
06/21/2021
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Service technicians need to be more thorough in searchin for the problem that has been reported by the customer and the hedge service manager needs to be more compassionate when the customer says the problem still exists.
The head service manager at Star Bayside needs to understand that the customer is a valued commodity and that services are valued more highly than the price and sell of a car.
Non recommandé
EDWARD T., Assistant Service Manager de Genesis Of Bayside a répondu le 06/21/2021 12:13 PM

I see this quite differently.  I was spoken to in a disrespectful and loud tone right from the start. When I was told they would go to a different dealer I did say that they were certainly free to do that. I'm glad your issue was resolved.  
 

Ed Thornton 
Service Manager
starhyundaism@gmail.com
(718)353-0200


MG
gravatar
Mark G.
Kew Gardens, NY
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
08/26/2020
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Out standing service department. efficient and clean
My husband and I took our car to Star Hyundai service department. We pulled right into the service garage. The people handled everything in a professional manner. We waited a short time for the service. All paperwork was done efficiently. Refreshments are available if needed. People are friendly and helpful.
Recommandé
EDWARD T., Assistant Service Manager de Genesis Of Bayside a répondu le 08/28/2020 02:11 PM

Thank you so much for this wonderful review! We appreciate you! 

Ed Thornton 
Service Manager
starhyundaism@gmail.com
(718)353-0200


JM
gravatar
Joseph M.
Bayside, NY
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
05/10/2020
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Drop off car for Service
Just have no complaints about anything! Six years going there. Going back in two months for my other car.
Recommandé

YN
gravatar
Yosef N.
Great Neck, NY
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
02/05/2020
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Good service
5 stars
Recommandé
EDWARD T., Assistant Service Manager de Genesis Of Bayside a répondu le 02/05/2020 11:33 AM

Thank you so much for this review! We appreciate you!

Ed Thornton 
Service Manager
starhyundaism@gmail.com
(718)353-0200


ER
gravatar
Eric R.
Jamaica, NY
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
01/30/2020
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Service
Always Excellent
I’m always treated like a VIP at sales and service. I’ll keep going back to Star Hyundai/Genesis!! I’m a believer!!
Recommandé
EDWARD T., Assistant Service Manager de Genesis Of Bayside a répondu le 01/30/2020 02:37 PM

Thank you so much for posting this! We appreciate you!

Ed Thornton 
Service Manager
starhyundaism@gmail.com
(718)353-0200

Entreprises près de chez vous
Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5
4,9
(1 930 Avis)
Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5
4,8
(1 034 Avis)
Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5
4,7
(286 Avis)
Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5
4,7
(493 Avis)
Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5
4,9
(214 Avis)
Net Promoter® NPS®, NPS Prism® et les émoticônes associées au NPS sont des marques déposées de Bain & Company, Inc., Satmetrix Systems, Inc. et Fred Reichheld. Net Promoter Score™ et Net Promoter System™ sont des marques de service de Bain & Company, Inc. et Fred Reichheld.