business image

Garvey Genesis Of Queensbury

Score moyen
Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5
4,8
(39 Avis)
66
Écrire un avis

Détails du score

Tendance des 30 derniers jours

Entreprise inactive

ReScore les Avis

ReScore
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
Avis original
Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5
3
Total des ReScores
5,0
Moyenne de ReScore
66
Score NPS ®

Détails de l'entreprise

Catégories
Contact
(518) 792-9003
Aucune heure d'ouverture fournie

Heures d'ouverture

* Aucun Fuseau Horaire Fourni
257 Dix Avenue Queensbury, NY 12804
Service après-vente's Avis
Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5Évaluation globale 4,8/5
4,8
(39 Avis)

Client vérifié
Saratoga Springs, NY
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
02/13/2024
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Sales
Garvey was a life saver!!
When no options were available locally for my GV80 service Garvey was kind enough to step in and service my vehicle. Local service in Albany area is questionable for the future. This will take a toll on the Genesis brand at least in our area.

EM
gravatar
EDWARD M.
Albany, NY
2021 G80
Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5Évaluation globale 2,0/5
05/11/2023
client vérifiéVérifié Client
1
Catégorie : Sales
2 out of 4 issues not fixed
First of all my service valet driver, Dave was excellent! Now the bad news.

I was informed that the annoying creaking noise from the cabin was "normal," because it has a sunroof. Genesis forums indicate it is a common problem that has been fixed by other dealers, and should definitely not be considered "normal" for a $70,000 car!

I also asked for the navigation to be updated since my maps were outdated. This also was not fixed because I was told my service advisor couldn't find their one USB drive containing the update. I was told it would be mailed to me. Haven't gotten it yet more than a week later. Service advisor said the navigation update takes 6 hours to download. I downloaded it in less than an hour and installed it myself.

My suspicion is they wanted my loaner vehicle back the same day and didn't take the time to perform the work I needed properly.

Again I can't say enough about the great professionalism and courtesy of my service valet driver Dave. That is the only reason I gave any stars.

WK
gravatar
WILLIAM K.
Ballston Lake, NY
2021 GV80
Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5
04/10/2023
client vérifiéVérifié Client
8
Catégorie : Sales
Recalibrate windshield
Work completed as needed.

FM
gravatar
FERDINAND M.
Clifton Park, NY
2021 GV80
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/06/2023
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Sales
Always a pleasure
The team at Garvey is always very efficient and a pleasure to work with

WD
gravatar
WILLIAM D.
Amsterdam, NY
2022 G80
Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5
10/31/2022
client vérifiéVérifié Client
7
Catégorie : Sales
hour and a half.
Was told it would be an hour wait if I didn’t want a wash and vacuumed, it ended up being an hour and a half although I didn’t have wash or vacuum.

JL
gravatar
JOHN L.
Mechanicville, NY
2022 GV70
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
10/13/2022
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Sales
Replace transfer case
On time pick up and delivery. Positive follow up.

MS
gravatar
Mary S.
Lake Placid, NY
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/07/2022
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Far Out !
The Dealership is as Wonderful as our GV70 Prestige Sport !

WK
gravatar
William K.
Ballston Lake, NY
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/02/2022
client vérifiéVérifié Client
9
Catégorie : Service
5000 mile service for my GV80
Excellent service and responsive staff

JM
gravatar
Joy M.
Queensbury, NY
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/02/2022
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Excellent
Excellent service always

JR
gravatar
Jamie R.
Clifton Park, NY
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
02/28/2022
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Excellent maintenance department
My car was overdue for maintenance and Garvey contacted me, which I appreciated. Valet service, service department and car detailing were exceptional. Thank you!!

SP
gravatar
Samara P.
South Glens Falls, NY
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
12/23/2021
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Great service
Brad gets things done

SP
gravatar
Samara P.
South Glens Falls, NY
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
11/30/2021
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Great service
Brad always gets me in!

Client vérifié
Saratoga Springs, NY
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
11/16/2021
client vérifiéVérifié Client
0
Catégorie : Service
Garvey Genesis of Queensbury.
Excellent customer service.

LM
gravatar
Lisa M.
Clifton Park, NY
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
10/17/2021
client vérifiéVérifié Client
10
Catégorie : Service
Recommended!
Genesis and Garvey are a great combination! I highly recommend both!

HD
gravatar
Howard D.
Saint Simons Island, GA
Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5
10/16/2021
client vérifiéVérifié Client
9
Catégorie : Service
7500 routine check up went well
The 7500 mile check up on my G-80 went well.
Howard
Bradley S J. de Garvey Genesis Of Queensbury a répondu le 10/21/2021 01:31 PM

Howard,
Thank you for providing feedback of your recent visit. We are doing our best to keep up with demand for valet services but we are behind currently. Sorry for the inconvenience, if we can do anything further give me a call personally 518-832-4470


1-15 sur 39 résultats
Entreprises près de chez vous
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
5,0
(143 Avis)
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
5,0
(106 Avis)
Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5
4,9
(393 Avis)
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
5,0
(164 Avis)
Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5
4,9
(1 954 Avis)
Net Promoter® NPS®, NPS Prism® et les émoticônes associées au NPS sont des marques déposées de Bain & Company, Inc., Satmetrix Systems, Inc. et Fred Reichheld. Net Promoter Score™ et Net Promoter System™ sont des marques de service de Bain & Company, Inc. et Fred Reichheld.