business image

Ciocca Collision Center - Quakertown

Score moyen
Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5
4,0
(63 Avis)
35
Écrire un avis

Détails du score

Tendance des 30 derniers jours

Entreprise active

ReScore les Avis

ReScore
Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5
Avis original
Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5
0
Total des ReScores
-
Moyenne de ReScore
35
Score NPS ®

Détails de l'entreprise

Catégories
Contact
(215) 538-8400
Aucune heure d'ouverture fournie

Heures d'ouverture

* Aucun Fuseau Horaire Fourni
780 S West End Blvd Quakertown, PA 18951-2628
Ciocca Collision Center - Quakertown's Avis
Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5
4,0
(63 Avis)

JT
gravatar
John T.
Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5Évaluation globale 1,0/5
03/11/2025
client vérifiéVérifié Client
0
No communication
Supplemental charges and actual finish time of repair was never sent to me. Lost at least 5 weeks of time out of total of over 4 months with car just sitting in their lot. Very poor customer service or lack of.
Jeremy A. de Ciocca Collision Center - Quakertown a répondu le 03/26/2025 05:17 AM

We appreciate your feedback and certainly understand the frustration stemming from the unexpected supplemental charges and the prolonged repair timeline. We recognize that the lack of communication definitely added to your frustration. Be assured, we are committed to improving our processes and ensuring that future experiences are more streamlined. Your feedback is valuable in helping us refine our customer service approach. We appreciate your patience throughout this ordeal and sincerely apologize for any inconveniences caused.

Net Promoter® NPS®, NPS Prism® et les émoticônes associées au NPS sont des marques déposées de Bain & Company, Inc., Satmetrix Systems, Inc. et Fred Reichheld. Net Promoter Score™ et Net Promoter System™ sont des marques de service de Bain & Company, Inc. et Fred Reichheld.