business image

Nucar Auto Collision Center

Score moyen
Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5
4,7
(6 885 Avis)
-100
Écrire un avis

Détails du score

Tendance des 30 derniers jours

Entreprise active

ReScore les Avis

ReScore
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
Avis original
Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5Évaluation globale 0,0/5
1
Total des ReScores
5,0
Moyenne de ReScore
-100
Score NPS ®

Détails de l'entreprise

Contact
(781) 255-6251
Aucune heure d'ouverture fournie

Heures d'ouverture

* Heure de l'Est (É.-U. et Canada)
1201 Providence Hwy Norwood, MA 02062
Nucar Auto Collision Center's Avis
Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5Évaluation globale 4,7/5
4,7
(6 885 Avis)

SE
Susan E.
Norfolk, MA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
04/18/2025
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Collision
Susan said that Michael was amazing, the vehicle was done on time.
Recommandé

BE
Blake E.
MA
Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5
04/15/2025
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Collision
Blake said spoke to Bob. When they replaced the hood the headlight stripe appears to be loose, the one that was not replaced was locked in tight. Also noticed, not sure if it was there before or not, there was a ding in driver side door, cannot tell from the photos that the mechanic took and Bob is seeing if someone can pull out that ding. He said need to coordinate to get the ding fixed and look at the loose daytime light stripe due to availability.
Recommandé

HM
Herica M.
Norwood, MA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
04/08/2025
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Collision
Herica said the vehicle was ready when expected, everything was completed in an orderly fashion, they were provided a rental vehicle.
Recommandé

MC
Margaret C.
Burlington, MA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/28/2025
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Collision
Margaret said her vehicle was done even before the promised date.
Recommandé

SB
Sean B.
Millis, MA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/20/2025
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Collision
Sean said it was seamless and they did a nice job on his vehicle.
Recommandé

AR
Amit R.
Norwood, MA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/14/2025
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Collision
Amit said he was treated well, updated regularly and had no problems. The repairs were done nicely.
Recommandé

JG
Jaret G.
MA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/14/2025
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Collision
Jaret said his vehicle was ready when promised but the insurance company held up the delivery.
Recommandé

KK
Kate K.
Attleboro, MA
Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5Évaluation globale 4,0/5
03/12/2025
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Collision
Spoke with Kate's husband. He said he thought they did a great job. He already recommended them, and didn't elaborate.
Recommandé

BF
Brian F.
MA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/04/2025
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Collision
Brian said he's been going there for years and he's always treated good. He's dealt with Brian quite a bit there. There was a delay with his vehicle because they found more things after the fact and it was delayed by twelve days but he doesn't have any complaints with that. He always recommends them.
Non recommandé

GD
Gideon D.
Boston, MA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/04/2025
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Collision
Gideon said it was a great experience and Brian is a good guy.
Recommandé

NR
Natahlia R.
Brockton, MA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
03/03/2025
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Collision
Natahlia said they had to do some last minute cleaning and her vehicle was ready the following day.
Non recommandé

FT
Francis T.
Randolph, MA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
02/28/2025
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Collision
Francis said Tom kept him well informed.
Recommandé

MM
Michelle M.
North Attleborough, MA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
02/26/2025
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Collision
Michelle said the repair looks good.
Recommandé

SB
Sean B.
MA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
02/21/2025
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Collision
Sean said Brian was wonderful.
Recommandé

JT
Joe T.
MA
Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5Évaluation globale 5,0/5
02/21/2025
client vérifiéVérifié Client
Catégorie : Collision
Joe said it took a couple of days longer while they were waiting on parts but he did not mind.
Non recommandé
Net Promoter® NPS®, NPS Prism® et les émoticônes associées au NPS sont des marques déposées de Bain & Company, Inc., Satmetrix Systems, Inc. et Fred Reichheld. Net Promoter Score™ et Net Promoter System™ sont des marques de service de Bain & Company, Inc. et Fred Reichheld.