business image

Allstate Auto Repair

Score moyen
Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5Évaluation globale 4,9/5
4,9
(1 135 Avis)
96
Écrire un avis

Détails du score

Tendance des 30 derniers jours

Entreprise active

ReScore les Avis

ReScore
Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5Évaluation globale 3,0/5
Avis original
Évaluation globale 2,7/5Évaluation globale 2,7/5Évaluation globale 2,7/5Évaluation globale 2,7/5Évaluation globale 2,7/5
3
Total des ReScores
3,0
Moyenne de ReScore
96
Score NPS ®

Détails de l'entreprise

À propos

We make your service experience hassle-free. We are happy to offer early bird and night-owl drop service and local shuttle service to your home or office.

At Allstate Auto Repair, we know how busy you are and want to help keep your vehicle in top condition. We offer free service reminders-when it is
We make your service experience hassle-free. We are happy to offer early bird and night-owl drop service and local shuttle service to your home or office.

At Allstate Auto Repair, we know how busy you are and want to help keep your vehicle in top condition. We offer free service reminders-when it is time for maintenance, we remember for you.
...more

Catégories
Entretien de la voiture, Réparation automobile, Réparation de transmission
Contact
(818) 248-4488
Closing in 48 minutes
Heures d'ouverture

Heures d'ouverture

Mon
8:00 AM - 6:00 PM
Tue
8:00 AM - 6:00 PM
Wed
8:00 AM - 6:00 PM
Thu
8:00 AM - 6:00 PM
Fri
8:00 AM - 6:00 PM
Sat
8:00 AM - 5:00 PM
Sun
closed
* Heure du Pacifique (É.-U. et Canada)
3424 Foothill Blvd La Crescenta, CA 91214-1826
Net Promoter® NPS®, NPS Prism® et les émoticônes associées au NPS sont des marques déposées de Bain & Company, Inc., Satmetrix Systems, Inc. et Fred Reichheld. Net Promoter Score™ et Net Promoter System™ sont des marques de service de Bain & Company, Inc. et Fred Reichheld.